KONTAKT

Spletno trgovino Party-Majice.si upravlja podjetje Žiga Gorše, Spletne storitve s.p. Vsa vaša vprašanja nam lahko sporočite preko elektronske pošte info@party-majice.si, ali preko obrazca na strani Kontakt. Za vas smo, od ponedeljka do petka med 8:30 in 14:30 uro, dosegljivi tudi na telefonski številki 040 979 844 (omrežje Telemach).

DOSTAVA IN PLAČILO

PLAČILO PO POVZETJU: Izdelke kupljene v spletni trgovini Party-Majice.si boste plačali po povzetju – torej dostavni službi, ko vam ta dostavi naročeno blago. Strošek dostave je že vračunan v skupno vrednost naročila. Dostavo izvajamo v sodelovanju z dostavno službo DPD Slovenija. Strošek dostave znaša 3.50€.

PLAČILO PO PREDRAČUNU: Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji (pomembno je, da je e-naslov pravilen), predračun oz. potrdilo o naročilu, na katerem boste imeli vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Položnico lahko najhitreje in najlažje plačate prek svoje spletne banke (Klik, Abanet, Bank@Net …), lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti.Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov info@party-majice.si, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave. Tako boste omogočili hitrejšo obravnavo svojega naročila, ter odpremo paketa še isti dan, če je naročilo oz. plačilo izvršeno do 12h. Predračun je potrebno plačati v 7 dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Stroški dostave v primeru plačila po predračunu je 2€ po paketu. Za vsa dodatna pojasnila smo vam na voljo na tel. št. 040 979 844 ali pa nam pišite na info@party-majice.si

Tehnična navodila kako uspešno oddati naročilo v naši spletni trgovini najdete tukaj: Tehnični postopek za sklenitev pogodbe

Vse cene navedene na spletnem naslovu www.party-majice.si ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Žiga Gorše, spletne storitve, s.p., ni zavezanec za DDV.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.


Ob nakupu nad 50€ je dostava po Sloveniji brezplačna.

Kdaj lahko pričakujem dostavo mojega naročila?
Predvideni rok dobave za vsa naročila in za vse kraje v Sloveniji je do 3 dni od trenutka oddaje naročila. Velja pravilo, da če boste naročilo oddali do 12:00 ure, boste pošiljko prejeli najkasneje čez 2 dni. Če boste naročilo oddali po 12:00, pa lahko dostavo pričakujete v roku 72 ur, torej maksimalno 3 delovne dni od trenutka oddaje naročila. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani, pri posameznem izdelku. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov (tehnične težave, zaloga..) ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki ste jih posredovali ob oddaji naročila.

Ko bomo vaše naročilo predali v dostavo dostavni službi, vam bomo o tem poslali tudi obvestilo na email naslov, ki ga boste navedli v postopku oddaje naročila. Preden pošiljko oddamo dostavni službi, lahko spremenite naslov za dostavo, ki ste ga navedli ob oddaji naročila tako, da nam novi naslov za dostavo sporočite na elektronski naslov info@party-majice.si ali na GSM 040 979 844. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki ste jo navedli ob oddaji naročila. Dostavna služba vas bo poklicala na to številko, v kolikor ne boste dosegljivi na naslovu navedenem za dostavo.

Ne prevzeti paketi

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo dostavni službi, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilo, da lahko paket pričakujete v naslednjih dneh. Če vam kurir osebno paketa ne more predati, boste prejeli obvestilo dostavne službe bodisi na vašo e-pošto, bodisi na vaš telefon v obliki klica ali SMS sporočila Če vas iz kakršnega koli razloga kurir ne obvesti o naročenem paketu, nas prosimo kontaktirajte na info@party-majice.si in posredovali vam bomo podatke oz. status vašega paketa. Le pravi čas nas kontaktirajte.

Posledice ne prevzema paketa:

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih moramo plačati mi. Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpremimo le po predhodnem plačilu po predračunu. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in ne prevzemom naročenega predvsem lažna naročila, se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljno obravnavo kot zlorabo.

IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Varovanje podatkov in zasebnost:

Zavedamo se pomembnosti varovanja osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta. Podatke, ki jih pridobimo ob registraciji, uporabljamo za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletnega mesta. Pridobljenih podatkov brez vašega privoljenja, ne bomo posredovali tretjim osebam. Ob registraciji zbiramo naslednje podatke: ime in priimek, naslov, e-mail in telefonsko številko. Shranjene podatke na spletni strani vedno lahko sami tudi pregledate ali spremenite. To storite tako, da kliknete na povezavo Moj racun in se prijavite s svojim e-mailom in geslom. Če želite, da vaše podatke izbrišemo, nam to prosim sporočite. O morebitnih spremembah varovanja zasebnosti vas bomo obveščali na teh straneh ali po elektronski pošti. Kontaktirate nas lahko na info@party-majice.si.

Komunikacija:

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti:

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@party-majice.si ali po klasični pošti na naslov: Žiga Gorše s.p., Pod gozdom cesta VI 9, 1290 Grosuplje. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravno obvestilo:

Spletna trgovina, vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja; kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe  
Kontaktirate nas lahko na spodnjih naslovih:
Žiga Gorše s.p., Pod gozdom cesta VI 9, 1290 Grosuplje ali elektronski naslov: info@party-majice.si


POGOJI POSLOVANJA 

Splošni pogoji poslovanja:

Splošni pogoji poslovanja trgovine Party-Majice.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

S spletno trgovino upravlja Žiga Gorše s.p., Pod gozdom cesta VI 9, 1290 Grosuplje, v nadaljnjem besedilu ponudnik. Uporabnik postane vsaka fizična ali pravna oseba, ki preko spletne trgovine odda naročilo ali se prijavi kot nov član. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Postopek nakupa:

1. Prejeto naročilo: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

2. V Obdelavi: V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da poklice uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “V obdelavi” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

3. Blago odposlano: Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

Dobavni rok:

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih (2-3 delovne dni). Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom.V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Prodajalec mora v roku 8 dni izpolniti potrošnikov zahtevek, če napaka ni sporna. Če je napaka sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev s katero se lahko razbremeni svoje odgovornosti.

Prodajalec blaga (ali izvajalec storitve) se lahko razbremeni odgovornosti za stvarno napako (oz. nepravilno opravljeno storitev), če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
–      odpravi napako na blagu ali
–      vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
–      blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
–      vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema, v skladu z ZVPot.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA – VRAČILO BLAGA

Artikli, ki so izdelani po natančnih navodilih posameznega kupca in prilagojeni njihovim osebnim potrebam zaradi specifičnosti svoje narave niso primerni za vračilo.V ostalih primerih spletna trgovina Party-Majice.si spoštuje 43.č člen ZVPot, ki sporoča sledeče:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@party-majice.si . Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih)  dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Obrazec za odstop od pogodbe sklenjene na daljavo najdete tukaj: OBRAZEC ODSTOP OD POGODBE

Primer obrazca z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj: povezava


Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Varnost:

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Skladno z zakonskimi normativi Žiga Gorše, spletne storitve, s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Party-Majice.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe:Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu podjetja eno leto od nakupa. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.

Pomoč in pogoje poslovanja v .pdf formatu najdete tukaj

Podatki podjetja:

Žiga Gorše, spletne storitve s.p., Pod gozdom cesta VI 9, 1290 Grosuplje

ID za DDV: 56427972 (nismo zavezanci za plačilo DDV)

Transakcijski račun: LON SI56 6000 0000 0834 756

Matična številka: 8184321000Srg 2010/11678, Okrožno sodišče v Ljubljani